Els positius amb test d’antígen es podran comunicar per telèfon a les farmàcies, que activaran el circuit

Al Baix Empordà hi ha més de 40 farmàcies adherides. Salut anuncia la mesura davant l'alta incidència de casos de la sisena onada de la covid-19

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Les persones que donin positiu en un test d’antígens que s’hagin fet a casa (autodiagnòstic) podran notificar-ho per telèfon a la farmàcia, que activarà el circuit. Així, la farmàcia farà constar el resultat positiu de la covid-19 a la història clínica i això permetrà notificar els contactes estrets i tramitar la baixa laboral. La directora del Servei Català de la Salut, Gemma Craywinckel, ha anunciat la mesura per les altes incidències de casos de la sisena onada i ha remarcat que es posa en marxa amb caràcter temporal i complementari a les altres vies. D’entrada, la notificació es podrà fer a unes 1.300 farmàcies (la meitat de les oficines de Catalunya). Aquesta via està pensada per a persones asimptomàtiques o amb símptomes lleus.

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies