Els Pets anuncien el seu retorn als escenaris aquesta primavera

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Els Pets es tornen a reactivar aquest 2021 després de finalitzar fa un any la gira “SOM” a Molins de Rei. Llavors desconeixien quant de temps trigarien per tornar a pujar a un escenari i tot i que tenien preparada una gira especial per celebrar els seus 35 anys, la pandèmia no va permetre que pogués tenir lloc de la forma desitjada.

Ara tot i les dificultats per programar concerts han donat una alegria als seus seguidors i han programat concerts el 16 d’Abril a Tarragona al Camp de Mart, el 18 a Torralameu al Sisquere Festival, el 7 de Maig a Esparraguera, el 21 de Maig Castellar del Vallès, i el 29 de maig Festivalot (Girona). Així mateix també els podrem veure a Barcelona el 20 d’abril en un concert organitzat pel Diari Ara.

El grup anima als programadors que per poc que puguin programin música, ajudin a la cultura, perquè ara mateix és la vacuna més efectiva per suportar aquest apocalipsi que ens ha caigut a sobre.

L’entrada Els Pets anuncien el seu retorn als escenaris aquesta primavera ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies