Els pagesos reobren l’N-II a Pontós, però no deixaran passar els camions

Ho han decidit en una assemblea, després de la mediació dels Mossos i abans d'anar a esmorzar a l'autopista

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Els pagesos han reobert la circulació de vehicles per l’N-II, però no hi deixaran passar els camions. Així doncs, la via queda oberta al pas només de vehicles. Una decisió que s’ha pres en una assemblea que han fet la seixantena de persones concentrades a l’AP-7 i que des de les tres de la matinada tenen tallada l’autopista, en protesta per l’acord d’Europa amb Mercosur. Dos pagesos amb els seus tractors han estat els responsables de retirar la pila de pneumàtics que bloquejava el pas per l’N-II que ja torna a estar operativa. Des del Gremi de la Pagesia assenyalen que amb la reobertura volen fer palesa la seva voluntat de no afectar els veïns i la ciutadania. Just després de reobrir la carretera, els pagesos han esmorzat a l’AP-7.

A banda dels tractors, els pneumàtics i les bales de palla, els manifestants han instal·lat una porxada amb una estructura de ferro que han fixat a l’asfalt. També han retirat part de les tanques de l’autopista per poder creuar d’un costat a l’altre de la via. A banda, també han encès diversos focs fets amb bidons per escalfar-se.

- Publicitat -
- Publicitat -

2 COMENTARIS

  1. O sigui, tocaran els pebrots als treballadors. Quina culpa tenen els camioners? Tot el suport a la reivindicació, però no així

Comments are closed.

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies