Els Mossos denuncien un conductor de Sant Feliu que circulava a 197 km/h

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Els Mossos d’Esquadra denuncien un home de 43 anys i amb domicili a Sant Feliu de Guíxols per, presumptament, conduir a una velocitat que gairebé duplicava el límit establert.

En el passat 27 de juny, en un control de velocitat al quilòmetre 98.9 de la carretera C-35, dins del terme municipal de Llagostera, quan passaven vuit minuts d’un quart de nou del vespre, els mossos van detectar un turisme que circulava a 197 km/h, en un tram limitat a 100 km/h.

Els agents no el van poder aturar i van començar la recerca del conductor. El vehicle anava a nom de l’empresa. Finalment, el van identificar al cap de dues setmanes, i ara l’han denunciat.

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies