Els geganters de la Bisbal denuncien tres robatoris en una setmana

La Festa Major del municipi es celebra en menys d'una setmana

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’Associació Juvenil de Geganters de la Bisbal d’Empordà han patit tres robatoris en una setmana. Els furts s’han produït a l’espai Rigotaverna, un terreny que s’utilitza durant la Festa Major del municipi, que se celebrarà entre el 14 i 18 d’agost, per organitzar sopars i concerts.

Els Geganters de la Bisbal fa setmanes que estan treballant en diverses activitats per la Festa Major. En aquest espai els hi han saquejat material, eines, begudes i un datàfon. Ja han posat en coneixement dels Mossos d’Esquadra els fets.

El cap de la colla dels Geganters, Roger Pi, ens expressa el seu malestar respecte als diversos robatoris.

 

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies