Els concerts del festival de Santa Cristina d’Aro es retransmetran per Catalunya Música i emissores europees

Redacció
Redaccióhttps://test.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Els 3 concerts del programa del Festival de Música de Santa Cristina, Concerts d’Aro, és retransmetran aquesta temporada per Catalunya Música i, a més, en tenir aquesta convenis amb diverses emissores europees, per Europa. «Gràcies al suport de Catalunya Música, els concerts de Santa Cristina tindràn una projecció continental», ha recordat Cláudio Suzin, un dels responsables de l’Esdeveniment i director de l’escola Municipal de Música.

Els concerts són els del Quartet Gerhard, integrat per Lluís Castán, Judit Bardalet, Miquel Jordà i Jesús Miralles; el de la pianista Alba Ventura, que va dedicar la seva actuació a Alícia de Larrocha per celebrar a a els 10 anys de la seva mort, i el recital de cant i piano de Mercedes Gancedo i Francisco Poyato, que va tancat l’edició d’Enguany amb un concert íntim. Mercedes Gancedo va cantar en cinc idiomes diferents: català, castellà, francès, anglès i portuguès.

Suzin fa una valoració polt positiva de l’edició d’enguany, que va començar amb la presentació del programa el mes de juny i l’actuació, seguidament, del duet Lyon, format per Marta Torres (flauta) i Maria Gibert (arpa). Sense oblidar la conferència del músic i divulgador Joan Vives. «Hi ha hagut un increment notable de públic», ha sentenciat Suzin

 

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies