Els centres educatius de Palamós participaran en el programa de benestar «Sigues Tu»

El programa, que va néixer el curs 2014-2015, es basa en l’evidència científica que les competències psicosocials de les persones són un factor clau per tenir un control més gran sobre la salut i sobre la vida.

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Totes les escoles de Palamós incorporaran un programa per treballar el benestar als centres educatius segons explica Diari de Girona. Es tracta d’un programa impulsat per Dipsalut, l’organisme de salut pública de la Diputació de Girona i que porta per nom «Sigues tu. Eines i actius per a la salut».

A part de les escoles de Palamós, el programa s’implantarà a altres centres de les comarques gironines per entrenar les habilitats per a la vida dels infants i adolescents. El programa estarà impartit per personal de Dipsalut i docents.

L’objectiu de «Sigues Tu» és oferir habilitats per tenir capacitat per resoldre problemes i gestionar les emocions. A la vegada, es vol complementar i optimitzar la intel·ligència i els coneixements per desenvolupar habilitat per prendre decisions correctes en matèria de salut segons detalla el Diari de Girona.

«Sigues Tu» va néixer el curs 2014-2015 i es basa en l’evidència científica que les competències psicosocials de les persones són un factor clau per tenir un control més gran sobre la salut i sobre la vida.

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies