Els Amics de les Arts presentaran el nou disc a Girona i Barcelona el maig de 2023

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Els Amics de les Arts han fet una mica més fàcil i bo el dilluns el matí amb l’anunci dels tres primers concerts pel 2023. Seran el mes de maig, concretament els dies 6 i 13, amb dos concerts al festival Strenes de Girona i dins la programació del Guitar Bcn, a la Sala Razzmatazz.

La banda presentarà el seu nou disc, que s’espera per a principis de l’any vinent. Abans, podrem gaudir de l’obra de teatre que presenten amb Minoria Absoluta, ‘Pares Normals‘. I encara abans, concretament aquest divendres, l’estrena de la seva primera Nadala.

Les entrades pels concerts estaran disponibles aquest dimarts 8 de novembre a les 12 del migdia a través del web del grup.

L’entrada Els Amics de les Arts presentaran el nou disc a Girona i Barcelona el maig de 2023 ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies