Els Amics de les Arts comencen a treballar en un nou disc

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
Els Amics de les Arts comencen a treballar en un nou disc

Els Amics de les Arts han explicat a través de les xarxes socials que han començat a treballar en el seu següent disc. Després de mesos de maquetes i assajos, aquesta setmana han tornat a començar el procés, tancant-se tres dies als Estudis Ground tocant les cançons en companyia d’en Pol Cruells, en Ramon Aragall i en Tony Doogan, que després de produir “Un estrany poder“, tornarà a ser el responsable de la producció, enregistrament i mescles del nou disc.

La banda ja avisa que encara queda molta feina a fer abans no vegi la llum el nou disc, però són tantes les ganes que tenen de tornar que no podien esperar a donar la notícia als seus seguidors.

El mes d’abril la banda oferirà una gira per algunes ciutats europees i amb les entrades exhaurides en pràcticament totes les poblacions.

L’entrada Els Amics de les Arts comencen a treballar en un nou disc ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies