Els Amics de les Arts anuncien que treballen en un musical

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Els Amics de les Arts feia uns quants dies que estaven poc actius a les xarxes, fins que aquest divendres han trencat el silenci per anunciar que estan començant a treballar en un musical al costat de la productora Minoria Absoluta (Està Passant, Polònia) i de l’escriptor Marc Artigau.

Segons comenta el grup, fa dos anys que treballen en el tema i que avui han fet la primera lectura completa del text i les cançons que el vertebren. El trio s’ha sentit molt emocionat de presentar la feina després de tant de temps, i és que tot s’ha fet des de zero, crear la història, el món, els personatges…

Ara comença la fase de perfilar tot el que ja tenen entre mans i aconseguir fer el millor espectacle possible, retocant, reescrivint i repensant totes les coses que avui han pogut viure.

Tot això mentre la seva gira d’El senyal que esperaves continua en marxa.

L’entrada Els Amics de les Arts anuncien que treballen en un musical ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Blink-182 confirma els primers concerts europeus del 2027 i alimenta els rumors d’una gira més àmplia

Blink-182 ja ha començat a dibuixar el seu calendari per al 2027. La banda formada per Mark Hoppus, Tom DeLonge i Travis Barker ha anunciat tres concerts propis a Europa que tindran lloc a Berlín, Milà i París, en una gira que també comptarà amb Pierce The Veil i Billy Talent com a artistes convidats.

Altres notícies