Els Amics de les Arts anuncien les col·laboracions de “20 anys d’amics”

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Els Amics de les Arts han tornat al bar Resolís, del Raval, on el 2011 van protagonitzar el famós anunci conegut com el “Què tenim”, d’una campanya d’Estrella Damm i el Barça.

El trio català ha tornat al mateix local i han aprofitat per dir el que tenen i presentar les estrelles del seu disc de 20 anys on reinterpretaran els seus grans èxits amb altres companys de viatge.

Alba Careta Group, Amulet, Andrea Motis, Balkan Paradise Orchestra, Figa Flawas, Joan Dausà, Judit Neddermann, Kevin Johansen, La Fúmiga, La Pegatina, Lluís Gavaldà, Manu Guix, Marco Mezquida, O-erra, Roger Mas, Santi Balmes, Scotty DK, Sergio Dalma, Sidonie, Sopa de Cabra, The Tyets i Tomeu Penya en seran els protagonistes, d’un disc que arribarà el dia de Sant Jordi.

El trio només oferirà un sol concert a Catalunya durant aquest any i serà el 25 de juliol al Poble Espanyol, que presentarà un ple absolut.

L’entrada Els Amics de les Arts anuncien les col·laboracions de “20 anys d’amics” ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies