El xef d’Es Portal de Pals, al Fòrum Gastronòmic de Girona

David Parreño Mont
David Parreño Mont
Productor i redactor de Ràdio Capital de l’Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El xef d’Es Portal de Pals, Joan Carles Sànchez, serà un dels ponents del Fòrum Gastronòmic de Girona. Es tracta d’un dels esdeveniments més rellevants del circuit de la gastronomia de les comarques gironines.

Joan Carles Sànchez parlarà de la cuina vinculada al territori que envolta Es Portal, lligat al cultiu de l’arròs, a les angules i a l’aigua dolça del Rec del Molí i del Ter.

El xef serà l’encarregat de tancar la primera sessió, del diumenge 19 de novembre, a l’Auditori de Girona. El precediran els cuiners del restaurant Rom, de Roses; de Les Magnòlies, d’Arbúcies; i del Compartir, de Cadaqués.

L’edició d’enguany del Fòrum Gastronòmic seguirà el mateix model que els anys anteriors. Hi haurà representants de la distribució, la producció d’aliments i begudes, l’equipament i la maquinària. Hi participaran més de 200 empreses.

- Publicitat -
- Publicitat -

Blink-182 confirma els primers concerts europeus del 2027 i alimenta els rumors d’una gira més àmplia

Blink-182 ja ha començat a dibuixar el seu calendari per al 2027. La banda formada per Mark Hoppus, Tom DeLonge i Travis Barker ha anunciat tres concerts propis a Europa que tindran lloc a Berlín, Milà i París, en una gira que també comptarà amb Pierce The Veil i Billy Talent com a artistes convidats.

Altres notícies