La setmana comença amb temps assolellat

Albert Aparicio
Albert Aparicio
Graduat en Física i Màster en Meteorologia. Observador meteorològic de la XOM (meteocat) a Palafrugell.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El sol predominarà aquest dilluns, sobretot durant el matí. De cara a la tarda algun núvol prim que anirà enteranyinant el cel. Ahir vam tenir un ambient força suau amb temperatura màxima entre els 17 ºC i 20 ºC, i avui la barrera dels 20 ºC segurament es superarà a l’interior del Baix Empordà, això sí amb una mínima que rondarà els 3 ºC, per tant, amplitud tèrmica gran.

Demà  cel que a estones estarà parcialment ennuvolat, una variabilitat que tendirà a incrementar la presència de núvols entre dimarts tarda i matinada de dimecres, quan també pot ploure feblement.

A mitjà termini destaquem que els primers dies del mes d’abril ens portaran un ambient més hivernal que no pas primaveral amb un acusat descens tèrmic.

- Publicitat -
- Publicitat -

Blink-182 confirma els primers concerts europeus del 2027 i alimenta els rumors d’una gira més àmplia

Blink-182 ja ha començat a dibuixar el seu calendari per al 2027. La banda formada per Mark Hoppus, Tom DeLonge i Travis Barker ha anunciat tres concerts propis a Europa que tindran lloc a Berlín, Milà i París, en una gira que també comptarà amb Pierce The Veil i Billy Talent com a artistes convidats.

Altres notícies