Matí fred amb gelades i ambient més suau al migdia

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’anticicló segueix i avui dimarts cap canvi al cel en regla general: tindrem el mateix funcionament meteorològic.

Venim d’una nit que ha estat serena i  això ha aconseguit fer baixar els termòmetres mínims per sota zero, al Baix Empordà. Aquesta hora del matí la temperatura va remuntant mica en mica, però el paisatge torna a ser ben blanc i trobem termòmetres molt semblants als -2 ºC que han tornat a marcar la nit, i són temperatures quasi homogènies, negatives i sense excepció a tota la comarca, fins ben bé a la ratlla de la costa. També hi ha alguna boirina que no durarà gens i coincideix amb les poblacions més costaneres.

El dia serà assolellat i al migdia podrem arribar als 13-14ºC i això portarà un ambient una mica més càlid que els últims dies.

Mantindrem l’anticicló tota la setmana, amb un canvi preparat per finals de setmana que ens portarà una entrada de vent de tramuntana. A part d’aquesta previsió més a llarg termini, no hi ha gaire moviment més per comentar.

- Publicitat -
- Publicitat -

Blink-182 confirma els primers concerts europeus del 2027 i alimenta els rumors d’una gira més àmplia

Blink-182 ja ha començat a dibuixar el seu calendari per al 2027. La banda formada per Mark Hoppus, Tom DeLonge i Travis Barker ha anunciat tres concerts propis a Europa que tindran lloc a Berlín, Milà i París, en una gira que també comptarà amb Pierce The Veil i Billy Talent com a artistes convidats.

Altres notícies