El termòmetre tornarà a arribar fins als 40ºC aquest dimarts

Albert Aparicio
Albert Aparicio
Graduat en Física i Màster en Meteorologia. Observador meteorològic de la XOM (meteocat) a Palafrugell.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Avui tornarà a ser un dia molt calorós com ahir, quan es van fregar els 40 ºC a la Bisbal d’Empordà, i és que la temperatura màxima serà molt elevada novament de fins a 40 ºC en zones de l’interior i nord del Baix Empordà. Així doncs continua l’avís de perill per calor intensa que ha emès el servei Meteorològic de Catalunya per avui i també per a demà.

A la costa el termòmetre quedarà entre els 30 i 34 ºC, però aquí la humitat fa pujar la sensació de xafogor. Tot plegat amb vent de força moderada de component sud a la tarda i en general bon estat de la mar entre marejol i lleugera maror. 

Demà nova jornada d’intensa calor i entre dijous i divendres, continuarà l’ambient calorós, però la temperatura baixa una mica i ja no serà tan extrema.

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies