Dimarts amb més sol, però ambient més fred

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Havent passat una nit i un dilluns majoritàriament ennuvolats, avui dimarts serà un dia que predominarà el sol. I els núvols no seran tan importants, almenys durant el matí, però la tarda pot quedar amb celatge de núvols alts insipients i poc transcendentals.

Pel que fa a temperatures, trobem el titular de la jornada perquè podria ser el primer dia de la nova temporada que notarem l’ambient fred, amb unes primeres hores per sota els 10ºC. La temperatura mínima es quedarà propera als 6-8 ºC. La temperatura màxima tampoc serà molt alta i es quedarà al voltant dels 21 ºC.

Es confirma una arribada d’un front per dijous que es despenjarà d’una profunda pertorbació, i que passarà bastant ràpid, i que obrirà la porta a una nova tongada d’aire fred i una nova inestabilització de l’atmosfera amb alguns ruixats i una baixada important de les temperatures. I tant divendres com els dies següent es mantindrà l’ambient fred amb temperatures que es tornaran de tardor avançada.

- Publicitat -
- Publicitat -

InDGround es presenta com una alternativa als grans festivals amb un únic escenari

El calendari de festivals continua sumant noves propostes i aquest estiu s’hi afegirà InDGround, un certamen de nova creació que debutarà el pròxim 29 d’agost a Sant Pere de Ribes amb un format que vol diferenciar-se dels grans esdeveniments multitudinaris. La seva principal aposta passa per oferir un únic escenari, sense concerts simultanis, perquè el

Altres notícies