Dimarts amb temperatura més baixa

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Esperem una jornada de dimarts amb poc protagonisme del sol. Un dia que serà molt ennuvolat, però sense risc de pluja.  I és que avui la temperatura, a la comarca, podrà baixar ben bé entre 3 i 5 graus, tant la mínima com la màxima.

Així doncs, les temperatures que esperem seran més fresques que ahir dilluns. Ens mourem entre els 10 ºC mínims i els 23 ºC màxims. L’ambient serà més fresc a l’espera d’una nova pujada de temperatures de cara a demà.

L’aire serà de tramuntana, entre fluixa, a quasi tota la comarca. Només quedarà al marge de la tramuntana la zona sud del Baix Empordà. I per demà tornem a esperar un ambient més càlid, amb un dia que serà més assolellat i que es mantindrà igual de cara a demà passat, tot esperant una nova reculada de temperatures per acabar la setmana.

- Publicitat -
Article anterior
Article següent
- Publicitat -

Blink-182 confirma els primers concerts europeus del 2027 i alimenta els rumors d’una gira més àmplia

Blink-182 ja ha començat a dibuixar el seu calendari per al 2027. La banda formada per Mark Hoppus, Tom DeLonge i Travis Barker ha anunciat tres concerts propis a Europa que tindran lloc a Berlín, Milà i París, en una gira que també comptarà amb Pierce The Veil i Billy Talent com a artistes convidats.

Altres notícies