Suavitat tèrmica amb increment de la inestabilitat a la tarda

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Avui dimarts la meteorologia ens presenta una jornada que serà una mica més inestable que ahir. Costarà de veure el sol. I durant el matí els núvols s’aniran fent més gruixuts i serà a la tarda que la possibilitat d’algun plugim  o ruixat d’abast local no la podem descartar a la comarca.

Ahir les temperatures màximes van ser de rècord a la comarca: La Bisbal d’Empordà amb 25.7 ºC o Torroella amb 25.5 ºC, en són un exemple clar del que ens va portar el vent de migjorn sobreescalfat.

Aquestes temperatures tan elevades d’ahir, avui no les tornarem a viure perquè notarem una mica de reculada tant a les mínimes com a les màximes. Anirem dels 4-5ºC mínims als quasi 20 ºC màxims i això posarà els termòmetres a valors més raonables.

I a més, a mig termini no es veu cap mapa isobàric que ens doni una mínima possibilitat de precipitació, perquè les pertorbacions actives queden a zones llunyanes de la nostra geografia.

- Publicitat -
- Publicitat -

InDGround es presenta com una alternativa als grans festivals amb un únic escenari

El calendari de festivals continua sumant noves propostes i aquest estiu s’hi afegirà InDGround, un certamen de nova creació que debutarà el pròxim 29 d’agost a Sant Pere de Ribes amb un format que vol diferenciar-se dels grans esdeveniments multitudinaris. La seva principal aposta passa per oferir un únic escenari, sense concerts simultanis, perquè el

Altres notícies