Matí fred i predomini del Sol

Albert Aparicio
Albert Aparicio
Graduat en Física i Màster en Meteorologia. Observador meteorològic de la XOM (meteocat) a Palafrugell.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Comença la setmana seguint la tònica del temps del passat cap de setmana en una nova jornada en general assolellada. Aquest matí localment amb presència de borina que també es va produir ahir reduint la visibilitat a primera hora, tot i que la jornada serà meteorològicament plàcida i amb sol. L’ambient és fred al matí amb temperatura mínima entre –1 i 1 ºC, amb gelades en zones enclotades i de l’interior del Baix Empordà.

Pel que fa a la temperatura màxima aquesta pot superar avui els 16 ºC, tal com ho va fer ahir a la Bisbal d’Empordà assolint fins a 17 ºC.

A mitjà termini la temperatura anirà pujant, tant la màxima com la mínima. A partir de la propera nit i matinada més presència de núvols baixos o boires, en un dimarts amb alguns intervals de núvols. Tot i el pas d’un parell de fronts entre dimecres i dijous, aquests seran poc actius pel que fa a la pluviometria i encarem una nova setmana sense pluja i amb estabilitat atmosfèrica.

- Publicitat -
- Publicitat -

Blink-182 confirma els primers concerts europeus del 2027 i alimenta els rumors d’una gira més àmplia

Blink-182 ja ha començat a dibuixar el seu calendari per al 2027. La banda formada per Mark Hoppus, Tom DeLonge i Travis Barker ha anunciat tres concerts propis a Europa que tindran lloc a Berlín, Milà i París, en una gira que també comptarà amb Pierce The Veil i Billy Talent com a artistes convidats.

Altres notícies