El rap pren el protagonisme a la Super Bowl 2022

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El rap i la música negra han estat els grans protagonistes de la Super Bowl 2022, després d’uns anys on el pop havia estat el gran centre d’atenció de l’esdeveniment esportiu més vist als Estats Units.

Aquest 2022 ha estat un homenatge a les llegendes del rap americà amb artistes com Snoop Dogg, Kendrick Lamar, Eminem, Dr. Dre o Mary J Blige, així com la inesperada presència de 50 Cent i Anderson Paak.

No hi han faltat cançons com ‘In Da Club’, ‘The Next Episode’, ‘Family Affair’, ‘Humble’ o ‘Lose Yourself’, amb un Eminem agenollat en senyal de protesta contra la repressió policial.

L’actuació ja està disponible a Youtube.

L’entrada El rap pren el protagonisme a la Super Bowl 2022 ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies