El Primavera Sound suma Yo La Tengo i Núria Graham

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Núria Graham o Yo La Tengo, són dues de les 4 noves confirmacions del Primavera Sound, que de moment té un aspecte molt femení en el seu cartell després de les 11 confirmacions de la setmana passada i les d’aquestes darreres hores. També s’afegeixen al festival Paloma Mami i Arthey Verocai.

Núria Graham presentarà el seu nou disc al festival, tot i que el 27 de febrer farà la presentació oficial dins del Guitar Bcn, en un concert que tindrà lloc a l’Apolo.

Graham publica “Marjorie“, el seu tercer llarga durada, en què torna a vestir el seu folk-pop d’autor amb passatges de poesia quotidiana i pinzellades suaus de psicodèlia.

L’entrada El Primavera Sound suma Yo La Tengo i Núria Graham ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Blink-182 confirma els primers concerts europeus del 2027 i alimenta els rumors d’una gira més àmplia

Blink-182 ja ha començat a dibuixar el seu calendari per al 2027. La banda formada per Mark Hoppus, Tom DeLonge i Travis Barker ha anunciat tres concerts propis a Europa que tindran lloc a Berlín, Milà i París, en una gira que també comptarà amb Pierce The Veil i Billy Talent com a artistes convidats.

Altres notícies