El Primavera Sound es posposa al 2022

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El Primavera Sound ha emès un comunicat anunciant que el vintè aniversari tampoc es podrà celebrar aquest 2021 i que a causa de la situació que estem vivint amb la pandèmia de Covid-19 s’ha posposat fins el 2022.

Des del festival expliquen que davant de la incertesa al voltant del marc legal per a grans esdeveniments a les dates originals del festival (del 2 al 6 de juny), sumada a les restriccions que existeixen actualment, fan que no es pugui treballar amb normalitat en la preparació del festival ni assegurar que quan arribi la data, es pugui celebrar.

Des de l’organització expliquen que ho han intentat tot, des de liderar amb èxit l’assaig clínic a la Sala Apolo, com estar en permanent contacte amb les autoritats sanitàries per explorar totes les solucions possibles, però de moment la celebració del vintè aniversari haurà de tornar a esperar tal com va passar l’any passat.

El que sí que es farà enguany és una edició híbrida del Primavera Pro, del 2 al 4 de juny, pel qual segueixen treballant.

El festival oferirà la possibilitat de conservar les entrades pel 2022 o sol·licitar la devolució a partir del 2 de juny, que és quan s’anunciarà el cartell del Primavera Sound 2022.

L’entrada El Primavera Sound es posposa al 2022 ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Blink-182 confirma els primers concerts europeus del 2027 i alimenta els rumors d’una gira més àmplia

Blink-182 ja ha començat a dibuixar el seu calendari per al 2027. La banda formada per Mark Hoppus, Tom DeLonge i Travis Barker ha anunciat tres concerts propis a Europa que tindran lloc a Berlín, Milà i París, en una gira que també comptarà amb Pierce The Veil i Billy Talent com a artistes convidats.

Altres notícies