El Petit De Cal Eril rep el Premi Ciutat de Barcelona de Música

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El Petit De Cal Eril va recollir ahir a la nit el Premi Ciutat de Barcelona de Música 2025 pel seu darrer àlbum, “ERIL ERIL ERIL”, en un acte celebrat al Saló de Cent. El guardó reconeix l’any intens que ha viscut el grup, així com el que ha suposat tornar a l’activitat musical després d’una aturada de gairebé quatre anys.

L’àlbum, gravat a Guissona i produït per Luke Temple, ha estat distingit per ser un disc innovador dins el llenguatge de la música pop i per la cura especial de la llengua. A més, el reconeixement, atorgat en el marc dels Premis Ciutat de Barcelona, també reafirma El Petit De Cal Eril com una personalitat creativa genuïna dins l’escena cultural del país.

L’entrada El Petit De Cal Eril rep el Premi Ciutat de Barcelona de Música ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Blink-182 confirma els primers concerts europeus del 2027 i alimenta els rumors d’una gira més àmplia

Blink-182 ja ha començat a dibuixar el seu calendari per al 2027. La banda formada per Mark Hoppus, Tom DeLonge i Travis Barker ha anunciat tres concerts propis a Europa que tindran lloc a Berlín, Milà i París, en una gira que també comptarà amb Pierce The Veil i Billy Talent com a artistes convidats.

Altres notícies