El Patronat de Turisme de Girona i Renfe promocionen l’ús del tren com a mitjà de transport sostenible

La companyia oferirà descomptes en els bitllets per a esdeveniments de turisme de negocis, fires i congressos

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El Patronat de Turisme Costa Brava Girona i Renfe han renovat el conveni de col·laboració per fomentar el tren com a mitjà de transport sostenible. La idea és que els visitants de la demarcació vegin el tren com una manera d’accedir a la destinació amb un menor impacte en les emissions de CO2.

L’acord s’ha signat aquest dimecres a la Fira Internacional de Turisme (Fitur) que es fa a Madrid. El conveni marca que la companyia de trens oferirà descomptes d’un 10% als bitllets que estiguin vinculats a esdeveniments de turisme de negocis, fires i congressos. Per altra banda, el patronat es compromet a promocionar el tren d’alta velocitat en les activitats que organitzi.

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies