El palamosí Biel Vicenç jugarà cedit al Nàstic de Tarragona

Després de jugar diversos partits amb el Barça Atlètic aquesta temporada, el migcampista jugarà a Tarragona la 24-25

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El futbolista de Palamós Biel Vicens jugarà la temporada vinent amb el Gimnàstic de Tarragona, cedit pel Futbol Club Barcelona. El migcampista, de 20 anys, va arribar al Barça el 2018 procedent del Girona per jugar al cadet A, i posteriorment va completar tres temporades com a juvenil. En l’última etapa, sota les ordres d’Óscar López, va disputar 30 partits, 22 a la Lliga, 6 a la UEFA Youth League i 2 a la Copa de Campions, marcant dos gols.

Vicens també va debutar amb el Barça Atlètic la temporada 2022-2023 en la penúltima jornada de lliga, al camp de La Nucía, i va ser convocat per Rafa Márquez en els dos partits de promoció d’ascens contra el Real Madrid Castilla. Després de renovar contracte amb el Barça fins al 2025, el jugador afronta aquesta cessió amb l’objectiu de guanyar minuts i demostrar la seva polivalència, ja que pot ocupar diverses posicions al mig del camp i també a la defensa. Aquesta última temporada, una lesió al tendó del bíceps femoral de la cama esquerra el va mantenir allunyat dels terrenys de joc, però ara buscarà recuperar-se completament amb el Nàstic de Tarragona.

- Publicitat -
- Publicitat -

Blink-182 confirma els primers concerts europeus del 2027 i alimenta els rumors d’una gira més àmplia

Blink-182 ja ha començat a dibuixar el seu calendari per al 2027. La banda formada per Mark Hoppus, Tom DeLonge i Travis Barker ha anunciat tres concerts propis a Europa que tindran lloc a Berlín, Milà i París, en una gira que també comptarà amb Pierce The Veil i Billy Talent com a artistes convidats.

Altres notícies