El Palamós rep al Banyoles aquest diumenge

El duel es presenta com una bona ocasió per als blau-i-grocs de consolidar-se

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El Degà ha experimentat una notable millora des que Àlex Redondo s’asseu a la banqueta, i vol demostrar-ho novament aquest diumenge al Municipal de Palamós.

La visita del Banyoles es presenta com una bona ocasió de consolidar-se. Els garrotxins són sisens amb 21 punts, mentre que els baixempordanesos ocupen la novena posició amb 17.

La victòria de la setmana passada al camp d’un dels millors conjunts de la competició (el Lloret) ha suposat una injecció de moral per als palamosins, que veuen com són capaços de plantar cara a qualsevol equip.

Aquest atractiu Palamós-Banyoles es jugarà diumenge dia 22, a partir de les 12 del migdia.

- Publicitat -
- Publicitat -

Blink-182 confirma els primers concerts europeus del 2027 i alimenta els rumors d’una gira més àmplia

Blink-182 ja ha començat a dibuixar el seu calendari per al 2027. La banda formada per Mark Hoppus, Tom DeLonge i Travis Barker ha anunciat tres concerts propis a Europa que tindran lloc a Berlín, Milà i París, en una gira que també comptarà amb Pierce The Veil i Billy Talent com a artistes convidats.

Altres notícies