El Palamós perd el trofeu Vila de Palamós contra l’Olot (0-3)

L'equip garrotxí es va mostrar superior al Degà

Pedro Ruiz Claveria
Pedro Ruiz Claveriahttps://contrastirigor.wordpress.com
Sóc de Calonge. Redactor a Ràdio Capital de l'Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El Palamós va acumular ahir una nova derrota de pretemporada contra l’Olot, que es va adjudicar el trofeu Vila de Palamós. Abans del partit, el Degà va fer la presentació de la plantilla d’aquest nou curs. L’Olot es va mostrar superior davant d’un Palamós que va saber resistir la primera meitat del partit.

Bé és cert, però, que la batuta del matx la duia l’Olot, amb numeroses ocasions. De fet, al minut 12, Xumetra ja avançava al conjunt garrotxí. El Palamós va anar sortint de la línia defensiva i, poc a poc, es va aproximar a la meta contrària, però sense èxit.

A la represa, l’Olot va carburar molt més i Marc Mas marcava el segon gol just cinc minuts després de l’inici de la segona part. Al 58′, el mateix Mas sentenciava el partit i donava la victòria a l’equip olotí.

El proper ‘test’ de pretemporada serà aquest dimarts, a les 19:30h, contra el Palafrugell.

- Publicitat -
- Publicitat -

Blink-182 confirma els primers concerts europeus del 2027 i alimenta els rumors d’una gira més àmplia

Blink-182 ja ha començat a dibuixar el seu calendari per al 2027. La banda formada per Mark Hoppus, Tom DeLonge i Travis Barker ha anunciat tres concerts propis a Europa que tindran lloc a Berlín, Milà i París, en una gira que també comptarà amb Pierce The Veil i Billy Talent com a artistes convidats.

Altres notícies