El nou disc de Madonna es podria dir “Madame X”

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
El nou disc de Madonna es podria dir “Madame X”

Madonna ha donat a entendre que el seu nou disc portarà per nom “Madame X“, després d’alguns rumors que apuntaven que es diria “Magic”. La cantant havia deixat algunes pistes els últims dies, com una llista de reproducció a Spotify amb 6 cançons i amb les quals amb les primeres lletres es formava la paraula “Madame”.

Madonna explica que Madame X és una agent secreta que viatja pel món i va canviant la seva identitat, lluita per la llibertat i porta llum als llocs més foscos. També és una professora, una gàngster, una líder de l’estat, una mestressa de la casa, una presonera, una estudiant, una mestra, una monja, una santa o una prostituta.

Així mateix la cantant ha compartit un fragment d’una nova cançó, una balada amb piano i arranjaments electrònics, on Madonna cantarà sobre el patiment de no ser estimada.

 

View this post on Instagram

 

What song is Madame playing……………

A post shared by Madonna (@madonna) on

Alguns rumors apuntaven que la setmana vinent podríem escoltar ja un primer avançament, però de moment l’únic que és segur és que Madonna actuarà a la final d’Eurovisió a Tel Aviv, on interpretarà dues cançons, una de les quals serà nova.

L’entrada El nou disc de Madonna es podria dir “Madame X” ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies