El nou àlbum dels Red Hot Chilli Peppers ja està en camí

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Fa tan sols dos anys que els Red Hot Chilli Peppers van sorprendre els seus fans amb el llançament del seu onzè àlbum The Getaway, però pel que se sap fins ara, el grup està preparant el seu dotzè.

Aquesta informació l’ha donat el mateix vocalista Anthony Kiedis a The New York Post, i inclús ha avançat que en només dues setmanes, el grup ja entrarà a l’estudi i tot. Malgrat això, ja hi havia rumors d’un possible nou treball dels estatunidencs quan a finals de 2017, Chad Smith, el bateria, va confirmar que el grup s’estava plantejant escriure nous temes.

Com a anècdota, s’ha de dir que aquest àlbum és el tercer amb l’alineació actual, que inclou a Josh Klinghoffer com a guitarrista, a Chad Smith com a bateria i a Kiedis Flea com a baixista.

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies