El Mercat de Música Viva de Vic torna a la càrrega

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Després d’una edició marcada per les restriccions el Mercat de Música Viva de Vic torna a la càrrega per omplir els carrers de la capital d’Osona durant la segona setmana de setembre. Concretament, la 34a edició del festival se celebrarà del 14 al 17 de setembre a Vic.

El Mercat, que sempre sorprèn amb el seu bon cartell, ha publicat avui a través de les seves xarxes socials el cartell d’una nova edició.

En total més d’una cinquantena d’artistes participen en el cartell de la 34a edició d’un Mercat de Música Viva més viu que mai. Entre els artistes que trepitjaran els diferents escenaris del festival repartits per la ciutat de Vic es troben 31 fam, Arnau Obiols, Auxili, Blaumut, Delafé y las flores azules, Joe Pask,  Lal’ba, la Sra Tomassa, Núria Graham, Pupil·les, Roba Estesa o Stay Homas.

Al post següent pots veure tots els noms de la resta d’artistes que participaran en el festival:

 

Ver esta publicación en Instagram

 

Una publicación compartida por MMVV (@mercatmusicavic)

Una de les novetats d’aquest any del Mercat de Música Viva de Vic és la participació en el cartell d’una proposta musical andorrana. Això és fruit del pacte entre l’organització del festival i el govern andorrà per promocionar el sector musical del país dels Pirineus. La proposta seleccionada és la de Kic Barroc, el nom artístic d’Enric Bartumeu, acompanyat pel saxofonista francès Baptiste Herbin.

El MMVV porta temps consolidant-se com a una cita imprescindible a l’escena musical catalana capaç de reunir els professionals del sector i com a l’aparador de nous projectes musicals al país a més de ser un dels festivals de música referent a la Catalunya Central.

L’entrada El Mercat de Música Viva de Vic torna a la càrrega ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Blink-182 confirma els primers concerts europeus del 2027 i alimenta els rumors d’una gira més àmplia

Blink-182 ja ha començat a dibuixar el seu calendari per al 2027. La banda formada per Mark Hoppus, Tom DeLonge i Travis Barker ha anunciat tres concerts propis a Europa que tindran lloc a Berlín, Milà i París, en una gira que també comptarà amb Pierce The Veil i Billy Talent com a artistes convidats.

Altres notícies