El lliure accés a la urbanització de Rosamar fa créixer el nombre de visitants i crea conflictes

Abans, els no-residents a Santa Cristina o Sant Feliu de Guíxols havien de pagar 7 euros per entrar. Ara, en canvi, és obert a tothom. 

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Fotografia: Cala Canyet

Aquest estiu, l’Ajuntament de Santa Cristina d’Aro ha ordenat als responsables de la urbanització de Rosamar aixecar la barrera d’accés a la urbanització i les seves platges. Abans, els no-residents a Santa Cristina o Sant Feliu de Guíxols havien de pagar 7 euros per entrar. Ara, en canvi, és obert a tothom.

Això ha causat alguns problemes, ja que, tal com apunta el Punt Avui, han augmentat considerablement el nombre de visitants. El fet de no haver de pagar, a més, ha fet que autocaravanes i altres vehicles d’aquest estil s’instal·lin a l’aparcament que hi ha a prop de la platja i hi facin llargues estades.

Amb tot, hi ha arribat a haver col·lapses i problemes per entrar i sortir de la urbanització, sobretot els dies en què hi ha hagut més visitants. Per això, segons informa el Punt, l’Ajuntament de Santa Cristina va col·locar alguns senyals amb l’objectiu de garantir el pas dels vehicles.

Finalment, l’augment de vehicles aparcats a la zona és un problema per a les ambulàncies que han de passar a l’urbanització. Per tal d’evitar que cotxes mal aparcats els bloquegin els accessos i els dificultin la feina, la Policia Local sancionarà els vehicles mal estacionats.

 

- Publicitat -
- Publicitat -

Blink-182 confirma els primers concerts europeus del 2027 i alimenta els rumors d’una gira més àmplia

Blink-182 ja ha començat a dibuixar el seu calendari per al 2027. La banda formada per Mark Hoppus, Tom DeLonge i Travis Barker ha anunciat tres concerts propis a Europa que tindran lloc a Berlín, Milà i París, en una gira que també comptarà amb Pierce The Veil i Billy Talent com a artistes convidats.

Altres notícies