El govern espanyol destinarà 250.000€ a Sant Antoni per reparar els danys del Gloria

Els altres pobles afectats del Baix Empordà esperen noves mesures que també els ajudin

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
Ràdio Capital, la ràdio del Baix Empordà
Ràdio Capital. La ràdio de l'Empordà
El govern espanyol destinarà 250.000€ a Sant Antoni per reparar els danys del Gloria
Loading
/

El Ministeri per la Transició Ecològica i Repte Demogràfic de l’Estat Espanyol ha acordat una resolució per la qual es declaren d’emergència les obres per reparar els danys a la costa que va causar el temporal Gloria.

Han valorat els danys en 19,75 milions d’euros, dels quals 5,75 es destinaran a Catalunya, i en concret a les comarques de Girona, se’n destinaran 250.000€, quantitat que serà destinada íntegrament al Passeig Marítim de Sant Antoni i a les seves platges.

Segons les necessitats, es podria augmentar el pressupost invertit.

Joan Manel Loureiro, president del Consell Comarcal del Baix Empordà, ha dit que «actuen a casa seva perquè el domini marítim de la costa és seu».

Loureiro també ha dit que «és una llàstima tots els altres pobles» perquè encara no saben d’on arribaran els ajuts per arreglar els desperfectes. «La Setmana Santa ja arriba i han d’estar preparats per rebre visitants», ha recordat.

L’Alcalde de Platja d’Aro, Maurici Jiménez, ha dit que estan treballant amb el Servei de Costes de l’Estat per poder reconstruir el Passeig Marítim, i que les ajudes al seu municipi arribaran més tard en un segon paquet de mesures.

L’alcalde de Palafrugell, Josep Pifarré, ha dit que de moment encara no tenen «cap confirmació» i que esperen poder arribar a algun acord.

L’alcalde de Torroella, Jordi Colomí, ha dit que el que estan arreglant amb aquestes mesures al municipi no els ha afectat.

 

 

- Publicitat -
- Publicitat -

Blink-182 confirma els primers concerts europeus del 2027 i alimenta els rumors d’una gira més àmplia

Blink-182 ja ha començat a dibuixar el seu calendari per al 2027. La banda formada per Mark Hoppus, Tom DeLonge i Travis Barker ha anunciat tres concerts propis a Europa que tindran lloc a Berlín, Milà i París, en una gira que també comptarà amb Pierce The Veil i Billy Talent com a artistes convidats.

Altres notícies