El Govern Espanyol aprova un projecte per impulsar la competitivitat comercial de Platja d’Aro

La proposta rebrà 391.565 euros a través de la Diputació de Girona per desenvolupar un programa a favor de la resiliència del sector comercial i turístic.

Redacció
Redaccióhttps://test.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El Ministeri d’Indústria, Comerç i Turisme ha aprovat un projecte per impulsar la competitivitat comercial a Platja d’Aro. La proposta rebrà 391.565 euros a través de la Diputació de Girona per desenvolupar un programa a favor de la resiliència del sector comercial i turístic. Aquest projecte es finança íntegrament amb els fons de recuperació Next Generation, que contemplen una dotació per aquest tipus de projectes de 415 milions en els pròxims tres anys.

Una de les principals línies estratègiques de l’Ajuntament de Castell-Platja d’Aro és, per una banda, l’adaptació d’infraestructures i equipament i incentivar la modernització, diversificació i competitivitat de la seva oferta comercial i de serveis a l’Agenda 2030; i per una altra, aconseguir que el model turístic i comercial es fonamenti en uns valors i una qualitat turística de respecte al medi ambient i que es desenvolupi, al capdavall, de manera sostenible tan des del punt de vista econòmic com social.

Castell-Platja d’Aro destinarà els recursos a projectes per la millora de la productivitat comercial a través de la millora de la formació empresarial per als comerços actuals i en la creació de marcs favorables per a l’impuls de nous negocis; a la dinamització comercial a través de la digitalització del comerç; i en un pla per subvencionar la renovació de retolació i els components d’imatge i identitat dels negocis actuals.

A més de Castell-Platja d’Aro, l’Escala i la Cellera de Ter també han rebut recursos per a iniciatives similars.

- Publicitat -
- Publicitat -

Blink-182 confirma els primers concerts europeus del 2027 i alimenta els rumors d’una gira més àmplia

Blink-182 ja ha començat a dibuixar el seu calendari per al 2027. La banda formada per Mark Hoppus, Tom DeLonge i Travis Barker ha anunciat tres concerts propis a Europa que tindran lloc a Berlín, Milà i París, en una gira que també comptarà amb Pierce The Veil i Billy Talent com a artistes convidats.

Altres notícies