El futur polígon industrial de La Pietat avança després del protocol entre l’APEI i l’Ajuntament de Palamós

L'Associació Palamosina d'Empresaris i Industrials (APEI) i l'Ajuntament de Palamós han signat un protocol d'intencions per desenvolupar el polígon industrial de La Pietat. Aquesta col·laboració permetrà crear una nova zona de creixement econòmic, complint amb la normativa ambiental. El projecte, avalat per tots els grups municipals menys la CUP, passarà a mans de la Generalitat a finals d'any.

Redacció
Redaccióhttps://test.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’Associació Palamosina d’Empresaris i Industrials (APEI) ha vist com el futur polígon industrial de La Pietat es desencalla gràcies al protocol d’intencions firmat amb l’Ajuntament de Palamós, segons ha informat Ràdio Palamós. Aquest acord preveu desenvolupar una nova zona de creixement i activitat econòmica en aquest espai. Ara, l’Ajuntament iniciarà el procés que, segons els terminis previstos, hauria d’estar en mans de la Generalitat a finals d’any.

En aquesta primera fase, els tècnics municipals i l’APEI treballaran conjuntament per elaborar una proposta que sigui compatible amb la normativa vigent en matèria de medi ambient i sostenibilitat, i que respongui a la demanda de nous espais de treball per part dels empresaris. Sandra Roigé, portaveu de l’APEI, ha expressat a Ràdio Palamós la seva satisfacció per la signatura del protocol, avalat per tots els grups polítics municipals excepte la CUP.

L’APEI ha recordat que el 70% del sòl del municipi està protegit i que La Pietat forma part del 30% restant. El fet que aquest paratge estigués contemplat com a futura zona industrial en el planejament urbanístic de Palamós, aprovat l’any 2008, va motivar els empresaris locals a comprar-hi terrenys. Sandra Roigé ha detallat el calendari previst a partir d’ara, subratllant la importància de la col·laboració pública i privada per al benefici del conjunt del municipi de Palamós.

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies