El fITM 2019 torna al seu escenari habitual

A partir d'aquest dimecres 10 de juliol hi haurà una nova sessió de la setena edició del Festival Internacional de Torre Maria de la Bisbal

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
Ràdio Capital, la ràdio del Baix Empordà
Ràdio Capital. La ràdio de l'Empordà
El fITM 2019 torna al seu escenari habitual
Loading
/

La setena edició del festival internacional de Torre Maria que com cada any organitza el col·lectiu INDIVENDRES torna aquest dimecres 10 de juliol al seu escenari habitual, la casa indiana on hi ha la Oficina de Turisme, i ho fa com les edicions anteriors amb entrada gratuïta, aportació voluntària i sopar a la fresca

De fet el fITM 2019 ja va engegar dimecres passat amb una prèvia al Mar de Tasmània amb Pau Giralt que va presentar «Pau al món» el seu àlbum de debut acompanyat de Jordi Serradell i Enric Bassacoma.

El festival compta enguany amb la col·laboració de l’Ajuntament de la Bisbal d’Empordà, del segell Bankrobber, el patrocini d’Estrella Damm i la col·laboració de SONA i enguany seguirà fidel a la fòrmula habitual d’entrada gratuïta amb donació voluntària, sopar a la fresca, actuacions musicals, als jardins de l’imponent casa indiana que acull l’oficina de turisme municipal.

Una de les novetats més destacables d’enguany és una nova proposta gastronòmica del festival,tal i com ens explica l’Adrià Cortadellas, un dels organitzadors

- Publicitat -
- Publicitat -

Blink-182 confirma els primers concerts europeus del 2027 i alimenta els rumors d’una gira més àmplia

Blink-182 ja ha començat a dibuixar el seu calendari per al 2027. La banda formada per Mark Hoppus, Tom DeLonge i Travis Barker ha anunciat tres concerts propis a Europa que tindran lloc a Berlín, Milà i París, en una gira que també comptarà amb Pierce The Veil i Billy Talent com a artistes convidats.

Altres notícies