El festival O Son do Camiño exhaureix en una hora els 25.000 abonaments

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
El festival O Son do Camiño exhaureix en una hora els 25.000 abonaments

A les 12 del matí s’han posat a la venda els abonaments per la segona edició del festival O son do Camiño que tindrà lloc del 13 al 15 de juny i que tenia un preu especial de llançament de 49 euros, que en tan sols un minut ja havia exhaurit tota l’oferta. La resta de les entrades s’havien acabat en una hora i des del festival gallec han destacat que un any més la demanda ha estat superior a l’aforament que hi havia.

Ara només hi ha la possibilitat d’aconseguir entrades per dia, just quan s’anunciï el cartell per dies. De moment el cartell compta amb noms com Iggy Pop, David Guetta, Black Eyed Peas, Die Antwoord, Bastille, Bloc Party, The Hives o Rosalía entre altres.

 

L’entrada El festival O Son do Camiño exhaureix en una hora els 25.000 abonaments ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

InDGround es presenta com una alternativa als grans festivals amb un únic escenari

El calendari de festivals continua sumant noves propostes i aquest estiu s’hi afegirà InDGround, un certamen de nova creació que debutarà el pròxim 29 d’agost a Sant Pere de Ribes amb un format que vol diferenciar-se dels grans esdeveniments multitudinaris. La seva principal aposta passa per oferir un únic escenari, sense concerts simultanis, perquè el

Altres notícies