El concert organitzat per Lady Gaga suma nous artistes

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Lady Gaga juntament amb Global Citizen van anunciar el passat dia 6 que el proper 18 d’abril tindria lloc una gala benèfica per homenatjar el personal sanitari i per ajudar a incrementar el Fons de resposta al coronavirus que ha creat la OMS.

One World: Together at home és part d’una campanya de Global Citizen que va néixer el passat mes de març i que ja ha tingut un bon grapat d’actes i concerts online d’artistes reconeguts.

Per la matinada del 18 al 19 d’abril (a les 2 de la matinada, hora catalana) es podrà seguir en directe per streaming aquesta gala que aquests últims dies ha sumat nous artistes a part dels ja confirmats Billie Eilish, Billie Joe Armstrong de Green Day, Chris Martin de Coldplay, John Legend, Elton John, Paul McCartney o Alanis Morissette. Ara també hi veurem des de Camila Cabello, passant per Jack Johnson, The Killers, Sam Smith, Lizzo, Rita Ora, Jennifer Lopez, Taylor Swift, Shawn Mendes o Charlie Puth.

 

 

L’entrada El concert organitzat per Lady Gaga suma nous artistes ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Blink-182 confirma els primers concerts europeus del 2027 i alimenta els rumors d’una gira més àmplia

Blink-182 ja ha començat a dibuixar el seu calendari per al 2027. La banda formada per Mark Hoppus, Tom DeLonge i Travis Barker ha anunciat tres concerts propis a Europa que tindran lloc a Berlín, Milà i París, en una gira que també comptarà amb Pierce The Veil i Billy Talent com a artistes convidats.

Altres notícies