El Club Excursionista Els Perduts de Begur suspèn la Marxa Puja i Baixa

L’entitat ha decidit no celebrar aquesta activitat per prevenció i responsabilitat social davant l’augment generalitzat de casos positius de Covid-19 arreu del país

Redacció
Redaccióhttps://test.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Aquest cap de setmana, 19 i 20 de desembre, havia de tenir lloc al municipi la tradicional Marxa Puja i Baixa organitzada pel Club Excursionista Els Perduts de Begur, una de les cites lúdiques i esportives de referència al municipi.

Malauradament, però, el nombre creixent de casos positius de Covid-19 registrat al llarg dels darrers dies a tot Catalunya i la crida de les administracions i autoritats sanitàries a limitar l’activitat social, han portat a l’entitat a suspendre la celebració d’aquest esdeveniment amb caràcter urgent per prevenció i responsabilitat. Cal recordar que la Marxa Puja i Baixa ja va quedar ajornada inicialment el passat mes de juny per la pandèmia.

Des del Club Excursionista Els Perduts de Begur expliquen que “malgrat saber que això podria passar, hem treballat fins a l’últim moment per a poder celebrar la prova. No hem escatimat ni recursos ni esforços per a tirar endavant la Marxa Puja i Baixa i la Caminada. Ens han mogut sempre els sentiments d’il·lusió, passió per l’entorn, solidaritat i diversió, i el fer les coses bé. Ho teníem tot preparat, però no ha estat suficient perquè el context no ens ha acompanyat”.

L’entitat informa que un cop decretada la suspensió les donacions fetes pels participants per a contribuir a La Marató de TV3 es retornaran íntegrament als seus propietaris; però que, a canvi, l’associació farà una donació de 1.000€ a aquest projecte solidari. Així, aquelles persones que es vulguin afegir a la donació que farà el Club poden fer un ingrés econòmic al compte corrent ES9600810117800001237032 amb els concepte «Marató TV3».

- Publicitat -
- Publicitat -

Blink-182 confirma els primers concerts europeus del 2027 i alimenta els rumors d’una gira més àmplia

Blink-182 ja ha començat a dibuixar el seu calendari per al 2027. La banda formada per Mark Hoppus, Tom DeLonge i Travis Barker ha anunciat tres concerts propis a Europa que tindran lloc a Berlín, Milà i París, en una gira que també comptarà amb Pierce The Veil i Billy Talent com a artistes convidats.

Altres notícies