El cinquè disc de Blaumut es dirà “Olímpica i Primavera”

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Blaumut han anunciat aquesta setmana que el seu cinquè disc portarà per nom “Olímpica i Primavera” i que arribarà el proper 15 de març.

D’aquest nou disc n’hem pogut escoltar cançons com ‘Ficció‘, ‘El que vull‘ o el nou avançament ‘Mercromina’ estrenat aquestes últimes hores.

La presentació del disc tindrà lloc el 8 d’abril a l’Auditori de Girona en el marc del festival Strenes. Posteriorment actuaran en alguns altres festivals del país.

El que també ha avançat el grup és la portada del disc, que ha estat obra del cantant del grup Xavi de la Iglésia.

L’entrada El cinquè disc de Blaumut es dirà “Olímpica i Primavera” ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies