El Cicle Gaudí es projectarà al cinema Arinco de Palamós

S'iniciarà el 26 de setembre amb la pel·lícula "Els dies que vindran"

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’ajuntament de Palamós ha acordat amb l’empresa del cinema Arinco la projecció del Cicle Gaudí.

D’aquesta manera Palamós seguirà programant una sessió de cinema al mes del Cicle Gaudí, amb títols de produccions d’estrena molt recent. La programació d’aquest cicle a l’Arinco s’iniciarà el 26 de setembre amb la pel·lícula «Els dies que vindran», de Carlos Marqués-Marcet. Li seguirà el 31 d’octubre amb la projecció de «La vida sense la Sara Amat», dirigida per Laura Jou.

Aquesta programació del Gaudí tindrà continiuïtat durant tot l’any, amb sessions que coincidiran principalment amb el darrer dijous de mes, a les 20h. El cost de les entrades per aquestes sessions seguirà com fins ara, amb  4,5 € per a la general, i de 3 € amb descomptes.

Amb aquest acord també el Cinema Arinco dóna el relleu al Teatre La Gorga en les projeccions de les pel·lícules d’aquest cicle, que impulsa l’Acadèmia de Cinema Català i que des de fa aproximadament un any s’havien programat mensualment en aquest equipament municipal a causa del tancament de la darrera sala de cinema del municipi.

La col·laboració amb l’empresa propietària del Cinema Arinco també passa per incloure activitats culturals paral·leles que des de l’Àrea de Cultura es podran organitzar coincidint amb la projecció a l’Arinco de pel·lícules, incloses o no en el Cicle Gaudí, que la seva temàtica puguin estar vinculades d’alguna manera a la història, cultura o tradicions de Palamós o el seu entorn.

És el cas de la pel·lícula «Barcelona, 1714», escrita i dirigida per la cineasta catalana Anna Maria Bofarull, que narra el setge de Barcelona (1713-1714) i l’assalt final de la ciutat l’11 de setembre de 1714.

 

- Publicitat -
- Publicitat -

Blink-182 confirma els primers concerts europeus del 2027 i alimenta els rumors d’una gira més àmplia

Blink-182 ja ha començat a dibuixar el seu calendari per al 2027. La banda formada per Mark Hoppus, Tom DeLonge i Travis Barker ha anunciat tres concerts propis a Europa que tindran lloc a Berlín, Milà i París, en una gira que també comptarà amb Pierce The Veil i Billy Talent com a artistes convidats.

Altres notícies