El castell de Calonge acull les exposicions de Quim Corominas i Montserrat Costa

Les obres es poden visitar fins a l'1 de setembre, de dimarts a diumenge, de 18 a 21 hores

Redacció
Redaccióhttps://test.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El castell de Calonge acull des del passat cap de setmana la segona doble exposició d’art de la temporada d’estiu. Es tracta de ‘RE-(VISIÓ)’, de Quim Corominas, i ‘Moments i obres’, de Montserrat Costa, visitables fins a l’1 de setembre, de dimarts a diumenge de 18 a 21 hores. Aquestes mostres agafen el relleu a les exposicions ‘Art Garriri’, de Javier Mariscal, i ‘Crossed fields’, de Víctor Pérez-Porro.

A la Sala Major i al Saló Gòtic del castell es presenta ‘Moments i obres’ de Montserrat Costa. La mostra inclou obres dels anys vuitanta que no havien estat exposades anteriorment i representen una etapa d’experimentació de l’expressionisme abstracte amb la «gestualitat controlada». També s’exposen treballs dels últims deu anys de l’artista, descrits per ella mateixa com a «creats a foc lent» i més madurs.

Paral·lelament, la Sala Gran acull ‘RE-(VISIÓ)’ de Quim Corominas, on es pot gaudir d’obres que inclouen pintures, collages i mosaics. Aquesta exposició revisita el passat en clau de present, mostrant la maduresa d’un artista que comunica a través de l’art.

Montserrat Costa és coneguda per la seva obra pluridisciplinària, iniciada als anys setanta. Sense formació reglada, es va decantar per l’expressionisme abstracte. Ha combinat la creació visual amb la docència artística a Girona, treballant en pintura, cartells, obra gràfica, llibres artístics i gravat.

Quim Corominas, autodidacta, ha destacat en pintura, collage i assemblatge, utilitzant una gamma cromàtica àmplia amb colors com el blau Montserrat i el vermell, característics del seu estil energètic i juganer.

- Publicitat -
- Publicitat -

Blink-182 confirma els primers concerts europeus del 2027 i alimenta els rumors d’una gira més àmplia

Blink-182 ja ha començat a dibuixar el seu calendari per al 2027. La banda formada per Mark Hoppus, Tom DeLonge i Travis Barker ha anunciat tres concerts propis a Europa que tindran lloc a Berlín, Milà i París, en una gira que també comptarà amb Pierce The Veil i Billy Talent com a artistes convidats.

Altres notícies