El blues de King Solomon Hicks obre el 4t Festival de Jazz de l’Estartit

Redacció
Redaccióhttps://test.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El blues del guitarrista King Solomon Hicks obre aquest divendres la 4a edició del Jazz Festival L’Estartit. Fins al 12 d’agost, el festival presenta set concerts a l’escenari principal de la plaça de la Llevantina.

King Salomon Hicks farà el seu debut a Catalunya obrint el Jazz Festival l’Estartit. Una menció destacada mereix la presència al Festival de la cantant i guitarrista nord-americana d’ànima francesa Madeleine Peyroux. La vocalista presentarà en un concert a la plaça de la Llevantina el seu últim treball, Secular Hymns. L’acompanyaran el guitarrista Jon Herington i el contrabaixista Barak Mori.

Un altre dels noms emergents de la programació és la cantant, pianista i compositora de Nashville Kandace Springs. Una vetllada de jazz fusió a càrrec de Carles Benavent, Jorge Pardo i Raynald Colom tancarà el 12 d’agost la programació del festival.

També s’inclou en el festival una nova edició del cicle «Jazz en Banyador» i el Fringe Festival.

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies