El Bisbal Bàsquet torna a escena amb l’escalf de l’afició

S'espera, com sempre, un gran ambient a La Bisbal per donar el màxim suport a l'equip local

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Després de l’últim partit jugat al Pavelló Vell, en què els bisbalencs van perdre la imbatibilitat com a locals davant del Mataró, el bàsquet de la Lliga EBA torna a La Bisbal d’Empordà.

Serà aquest dissabte contra el Club Bàsquet Navàs, que és actualment sisè. Els de Cesc Senpau, que amb el triomf obtingut a la pista del Andratx en l’últim partit disputat mantenen la tercera posició, volen acostar-se a un Girona B que té una victòria més i ocupa el segon lloc del grup C3 de la LLiga EBA.

El filial del Girona rep l’Azulejos Moncayo, que és el novè classificat.

S’espera, com sempre, un gran ambient a La Bisbal per donar el màxim suport a l’equip local.

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies