El Baix Empordà es manifesta contra les càrregues policials

David Parreño Mont
David Parreño Mont
Productor i redactor de Ràdio Capital de l’Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Centenars de persones s’han concentrat aquest migdia davant dels ajuntaments del Baix Empordà en contra de les càrregues de la Guàrdia Civil pel referèndum. Els manifestants han respost a la crida que han fet l’Associació de Municipis per la Independència i l’Associació Catalana de Municipis.

EL REFERÈNDUM A L’EMPORDÀ, EN DIRECTE

Hi ha hagut concentracions a Palafrugell, Calonge, la Bisbal, Sant Feliu, Palamós, Pals, Mont-ras, Platja d’Aro, Santa Cristina, Parlavà i l’Estartit. L’alcalde de Palafrugell, Josep Piferrer, ha denunciat la violència contra ciutadans i ha reiterat el seu compromís amb les institucions catalanes.

També hi ha hagut una manifestació davant de l’ajuntament de la Tallada, que aquest diumenge va patir la violència de la policia espanyola. “La Guàrdia Civil va tirar la porta de l’ajuntament a terra”, explica l’alcalde Josep Ferrer. Una testimoni explicava a Ràdio Capital: “Ha estat molt dur i molt trist de veure”.

Avui era el dia internacional de la no-violència.

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies