Dua Lipa posposa el concert de Barcelona al juny de 2022

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Dua Lipa ha tornat a ajornar el concert de presentació del disc “Future Nostalgia”, aquesta vegada fins l’1 de juny de 2022 al Palau Sant Jordi, vuit dies abans del seu concert del Primavera Sound, previst pel 9 de juny.

Tot i que en molts països van a bon ritme de vacunació, això no passa en tots ells, que no estaran preparats per fer una gira a partir del mes de setembre, sense distància de seguretat i amb públic dempeus, per aquesta raó s’ha decidit tornar a ajornar el concert.

La cantant ha lamentat la situació a través de les xarxes i ha aprofitat per afegir algunes dates més en d’altres països.

L’entrada Dua Lipa posposa el concert de Barcelona al juny de 2022 ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies