Drake retira les seves nominacions dels Grammy 2022

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Nova polèmica als premis Grammy. Després que l’any passat The Weeknd fos molt crític amb els guardons, per deixar-lo fora de totes les categories, ara ha estat el raper Drake qui a través d’un comunicat ha decidit retirar totes les seves nominacions de la pròxima edició dels premis.

Drake ja s’havia mostrat sempre crític amb els Grammy, donant suport al seu amic The Weeknd, i enguany només figurava a dues categories de rap. “Certified Lover Boy” optava a ser millor àlbum de rap i ‘Way 2 Sexy’ millor col·laboració amb Future i Young Thug, però al final ha decidit retirar les candidatures.

Drake ja havia protestat al seu moment quan ‘Hotline Bling’ va ser considerat hip hop i no pop i només ha guanyat premis en 4 ocasions, totes elles en subcategories.

Els Grammy són escollits per un comitè de 15 o 20 experts de música. Algunes veus van manifestar que aquest comitè marginava a les dones i als artistes negres, i finalment el passat mes de maig va ser eliminat.

L’entrada Drake retira les seves nominacions dels Grammy 2022 ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies