Dolors Bassa demana que les protestes siguin pacífiques i «refer ponts» en un missatge gravat

Han reproduït l'àudio en el míting d'ERC a Girona

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
Ràdio Capital, la ràdio del Baix Empordà
Ràdio Capital. La ràdio de l'Empordà
Dolors Bassa demana que les protestes siguin pacífiques i "refer ponts" en un missatge gravat
Loading
/

La veu de l’exconsellera Dolors Bassa ha sonat en el míting d’ERC d’avui a Girona a través d’un missatge gravat que ha fet enviar, segons ha informat Nació Digital.

En el missatge, Bassa transmet la seva indignació per la sentència del Tribunal Suprem i diu que està «molt enfadada» perquè suposa «condemnar» les persones que aposten per la independència com a projecte polític.

De cara al 10-N ha demanat «refer ponts» i diàleg. També ha dit que les protestes «són sempre la solució» i ha demanat que siguin «pacífiques». I ha dit que cal trobar les escletxes que permetin arribar a una república «catalana, social i feminista.»

Font Àudio: Nació Digital

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies