Doctor Prats tornen amb ‘A poc a poc’

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Aquest dijous ha arribat el retorn de Doctor Prats amb ‘A poc a poc‘, l’avançament del nou disc del grup de Terrassa, que està previst per aquest mes d’abril.

I és que ja han passat 4 anys des de la publicació de “Venim de lluny” i tot i que l’any passat van publicar ‘Massa bé‘, els seguidors del grup ja tenien ganes d’escoltar més cançons.

Per altra banda, el grup ha anunciat aquesta setmana a través d’Instagram, que Guillem Boltó havia deixat Doctor Prats, per centrar-se en altres projectes, com Stay Homas.

La presentació del disc tindrà lloc el 5 de maig a la Sala Razzmatazz, dins de la programació del festival Strenes.

L’entrada Doctor Prats tornen amb ‘A poc a poc’ ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies