DNCE tornen després de quatre anys i anuncien cançó amb Kygo

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Joe Jonas ha confirmat el retorn de DNCE, la banda amb la qual va triomfar fa 4 anys, gràcies a cançons com ‘Cake by the ocean’ o ‘Kissing strangers‘.

El músic ho ha fet saber a través de la xarxa, on ha explicat que ben aviat presentaran ‘Dancing Feet‘ el primer senzill del disc, on hi col·laborarà el noruec Kygo. No han especificat quan s’estrenarà, però sí que se sap que aquesta setmana se’n gravarà el videoclip.

A una conversa amb Rolling Stone, Joe ha explicat que els seguidors del grup s’han quedat amb més ganes de funky rock i que després del retorn dels Jonas Brothers, va decidir aturar el projecte durant un temps.

El músic es va inspirar durant la preparació de la seva pròxima pel·lícula “Devotion”, que tracta sobre la Guerra de Corea. Va sentir-se molt inspirat en la ciutat on es trobava i per la música que sentia, que li va venir les ganes de crear el disc.

L’entrada DNCE tornen després de quatre anys i anuncien cançó amb Kygo ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies