Diplo es passa a la música country en el seu nou projecte

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
Diplo es passa a la música country en el seu nou projecte

El famós productor Diplo ha sorprès al personal amb l’estrena de ‘So long’, una nova peça amb una cantant de country, Camaron Marvel Ochs, coneguda com a Cam i amb la qual presenta aquesta peça amb tocs electrònics i que obre la porta a un nou projecte, després de LSD (amb Labrinth i Sia), de la col·laboració amb Mark Ronson a ‘Electricity’ o de totes les cançons de Major Lazer entre altres.

Aquesta vegada es presenta amb el nom de Thomas Wesley (que és el seu nom real) i des del seu segell discogràfic ja avancen que hi haurà més col·laboracions amb artistes del món del country. De moment s’ha estrenat la cançó a Youtube, tot i que per sumar més visites l’ha compartit amb el nom de Diplo i al seu canal oficial. A Spotify, tot i que la caràtula de la cançó també apareix el seu nom real, també figura Diplo com a artista principal.

L’entrada Diplo es passa a la música country en el seu nou projecte ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

InDGround es presenta com una alternativa als grans festivals amb un únic escenari

El calendari de festivals continua sumant noves propostes i aquest estiu s’hi afegirà InDGround, un certamen de nova creació que debutarà el pròxim 29 d’agost a Sant Pere de Ribes amb un format que vol diferenciar-se dels grans esdeveniments multitudinaris. La seva principal aposta passa per oferir un únic escenari, sense concerts simultanis, perquè el

Altres notícies